dinsdag 19 november 2013

Klantcreaties 12





Ik heb nog aardig wat foto's in m'n map
van allerlei werk(jes).
Leuk is het als ik foto's doorgemaild krijg
van werk dat met behulp van de 
patroontjes die ik vertaalde, 
gemaakt is.
Dan weet ik waarvoor ik het doe ;-).



Hier komen er weer enkele:

Een ieniemini Nijntje, gebreid met cotton 10,
en een gehaakte 'Hello Kitty'.






Een gehaakte 'granny'tas.




En dit is 'm aan de andere kant:






Deze jongedame showt het prachtige vest dat haar moeder
voor haar breide:






Het patroon komt uit het winterbreiboek van Scheepjeswol,
en het is gebreid met 'Canada' van Katia.







Drie mooie gehaakte mutsen, waarvan één gehaakt is van het patroon 
op dit blog:








En een gezellig beest, waarvan ik denk dat het
een struisvogel is. Hij is gehaakt met 'Bravo'
van Schachenmayr.






Een leuke 'pet' gehaakt m.b.v. dit patroon:







Verder haakte onze jongste dochter een lief  jongensbabymutsje en sjaal,
en bovendien een muts voor de kersverse papa van de baby.
Ze gebruikte hiervoor een tweedgaren:



Voor nu houd ik het weer even hier bij.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten